Jag har mina sidor

torsdag 1 september 2011

Ensam gud

Tjenare, alla monsterdiggare!

I övermorgon öppnar vi dörrarna till vernissaget kl 10.00.
Har Du någon susning om vad jag pratar om?
Känner Du att det finns oklarheter kring NÄR-VAR-HUR?
Lugna ner dig.
Snyt dig.
Klä på dig.
Se på mig när jag pratar med dig.

Får du Nerikes Allehanda i brevlådan? Annars kan du kika HÄR!
Brukar du rycka åt dig ett gratisex av Kumlanytt? Annars kan du kika HÄR!
Brukar du gå förbi Skoindustrimuseet i Kumla? Annars kan du kika HÄR!
Har du någon att gå dit med? Annars kan du kika HÄR!

Där har Du Din koll på läget.

Vad övrigt att rapportera som gräsänkling här i vindsvåningen?
Jo, en liten bagatell.
Ni kanske undrar varför jag är en sån hybrisdoftande liten skithög på kommentarfronten?
Varför jag inte längre lämnar några adjektivbreddade inlägg i era inlägg?
För att Blogger bråkar med mig.
Jag kan av någon outgrundlig anledning sen en längre tid tillbaka inte göra den inloggning som krävs när man ska identifiera sig för att skriva en kommentar.
Fråga mig inte varför.
Hursomhelst suger det.
T.ex. måste jag istället svara på Calles fråga såhär:

Ja, för sjutton gubbar, Calle!
Såga skiten
eller
helgonförklara skiten
ur varenda trycksak du kan lägga tassarna på.
Må så vara att upphovsmannen/kvinnan/hermafroditen sitter bredvid dig i datasalen!
Kör hårt!

1 kommentar:

  1. Haha, tack Erik - det var fint av dig att svara i ett eget inlägg såhär! Dessutom i ett inlägg fullt med fräsiga länkar - det var kul att läsa om dig i Kumlanytt! :) Och roligt att du valt just den bilden, den är ju så grym :)

    Det där med blogger suger lite, ja. Kan du inte ta kontakt med dom och fråga vad som står på? Det finns ingen som skriver enbart med versaler i mina kommentarspår längre, och det är tråkigt ;)

    SvaraRadera