Jag har mina sidor

torsdag 25 oktober 2012

Monstermarknad

Tjenare, alla monsterdiggare!
Gubbar & snubbar!
Tjejer & kärringar!
"Kärring" är förresten inte någon förbaskad synonym med "det käraste man har", det är faktoidfejkfluff. "Kärring" kommer helt enkelt av en fenimin form av "karl", tänk på hur det i t.ex. Bohusläntrakter mera uttalas [kääärl] så förstår ni hur "kärring" har utvecklats.

Det här är egentligen inget material för ett inlägg, jag borde snarare lägga upp listan som jag snart ska riva upp på min totalt förkastade Shop-sida...
Hursomhelst, igår plockade jag ner min utställning!
Många glada köpare från Kumla med omnejd kom förbi och hämtade sina tavlor, några passade rentav på att köpa några extra. Sen drog jag med en drös tavlor hem för leverans till residenter här i Örebro. Totalt har jag nu sålt 29/55 tavlor!
Det innebär ju givetvis drog jag också hem en drös inramade teckningar som ingen har lagt vantarna på.
Dessa tänkte jag spalta här, för er som är intresserade av att köpa tavlor trots den nu tyvärr obefintliga utställningen!

Dessutom har jag en del seriesidor från serierna Hela världen är så underbar, Trasig värld och Ryggrad inramade.
Vill man sätta klor & tänder i något pratar man med undertecknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar