Jag har mina sidor

fredag 16 november 2012

Från väst till öst

Tjenare, alla monsterdiggare!

Jahaja, fullt ös medvetslös (full steam space machine) inför utställningen nästa vecka. Jag har smällt upp affischer, tagit hjälp av riktiga konstnärer som har riktiga konstbloggar och tjatat på pressen.
Jag lovar ju inte bara monokromt.
Inte bara monster.
Mycket mer lovar jag ju också.
Idag knåpade jag ihop något som iochförsig är monokromt, men inte monster.
Imorgon ska jag på en födelsedagsfirande fest
och då bör man ju ta med sig någon form av gåva till värdparet som ska firas (leva, skjutas, dränkas, hängas, etc...).
Jag försökte på mig det där som jag tycker är så förpillat svårt men samtidigt lattjo lajban.
Porträtt.


Vad tycker ni?
Några tankar?
Ska jag hålla mig till monster?
Samma mönster?

Hursomhelst.
Vi ses.
Nästa vecka.
Trevlig helg, alla monsterdiggare, vampyrvänner, krälande kompisar, fränder av fasor, lovecraftlirare, tentakeltyper och Pickmanpolare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar