Jag har mina sidor

fredag 2 november 2012

Utställningsutläggning

Tjenare, alla monsterdiggare!

Det är tur att Crisse axlar rollen som hemvändare ibland och tar mig till Kulturhuset.
Sist blev jag ju eld och lågor över Emma Bjelkes utställning, igår gick jag säckavis med inspiration och tankeställare av Marie Eriksson-Tryggs pyssliga och pillriga(!) alster.
På tal om utställning,
så fiskar jag efter lokaler och vänliga själar här i Örebro
för att kunna ställa ut mina teckningar.
Även om Kumla blev succé, så märkte jag att det geografiska läget ändå gjorde att många drog sig för att ta sig distansen dit och dröjde kvar här i Örebro. Så någon liten tillställning som utställning här i centrums väntrum vore kanske inte alldeles åt pipan?
Hittills ser det ut som att jag snart, längre in i vintermörkret slänger upp några tavlor på Café Deed.
Det innebär att jag får ta och rama in lite fler teckningar, dock, det gick ju åt en del i Kumla.
Vi får se.
Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar