Jag har mina sidor

lördag 24 november 2012

Monokrom konst & konstiga koncept

Tjenare, alla monsterdiggare!

Tack för senast, vi som sågs i torsdags!
Samt hjärtans ungsbakat varma tack till ni som glidit förbi lokalerna i efterhand (vilket innebär igår, vilket innebär ett väldans litet tidsspann, iochförsig...)!
Det blev då baske mig en signad vernissage, hörni!
Otippade gäster, nykomna fans, referenser som landade, teckningar som fick nya hem, cider som hälldes upp i pysslig keramik (!), vickning på serveringsfat och Spotify som undertecknad fick komponera (Lorn & Deadmau5).

Några bilder från vernissaget i sig har jag inte. Skulle man sitta på några såna kan man ju gärna dela med sig. Däremot har jag lite foton från i onsdags, när jag och grannen hängde upp alla åbäken.
Ska sägas att de första tavlorna blev sålda redan då!

Hmm, läget är som följer: jag har supit upp allt lagringsutrymme som Blogger erbjuder mig, så här under kommer några länkar till mitt galleri på Deviantart. Ursäkta besväret!

Häftig bild

Frän bild

Ball bild


Idag ska jag förbi Café Deed igen, dels för att titta till teckningarna, dels för att kika på Designmarknaden som rivs av idag.
Syns där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar