Jag har mina sidor

torsdag 6 december 2012

Kilo Eterna

Tjenare, alla monsterdiggare!

Jag hatar sol
men älskar att bli varm
jag vill ha snö
så det står december
på min arm
- Kilo Eterna, Lillasyster

Vilket scendrag det har varit på scenaste tiden.
Det här året, alltså.
Rammstein på Globen.
Lillasyster på Nya Kupolen.
Krunegård på Södra Teatern.
Brev till Kalle på Stortorget.
Dead Fox Society på Kumla bibliotek.
Krunegård på Cirkus.
Galenskaparna & After Shave på Lorensbergsteatern.
På söndag är det ju O Helga Natt också. Räknas det?

Hörni, som ni vet har jag ju käkat upp allt utrymme, späjs, rymd, rum här på Blogger
och inte verkar det hjälpa för fem öre att jag raderade några gamla inlägg.
Så här kommer istället länkar till en teckning.
På grund av tekniska omständigheter är denna A3-teckning fotad med min dators webcam.
Dessutom är den inte färdig, utan visas här upp mitt i processen.

En stor jävla blyertsteckning
En stor jävla blyertsteckning, som sagt

Jag putsade på den här teckningen i går på Café Deed, medan jag blev intervjuad och fotograferad av Lösnummer. Den 20 december, passande nog samma dag som Monocromicon plockas ner, kommer numret ut där jag är citerad och pikterad.
Fram tills dess får ni passa på att titta in till mina teckningar på Café Deed.


1 kommentar:

  1. Halli hallå! Så här ligger det till med utrymmesproblemet: Blogger samarbetar med Picasa Web storage - där har man en limit på 1 GB. Oavsett om du raderar själva inläggen eller ej så ligger bilderna kvar i Picasa. Gå bara in i ditt Picasa web album (picasaweb.google.com) och deleta lite bilder du inte vill ha :) Jag vet inte huruvida de bilderna försvinner från inläggen eller ej, om de fungerar som länk från picasa eller om de är "klistrade" i inlägget - men det återstår att se. Lycka till :)

    Och grattis igen till nya utställningen!

    SvaraRadera