Jag har mina sidor

onsdag 19 december 2012

Lösnummer

Tjenare, alla monsterdiggare!

Det ritas för fullt. Riktigt gött tempo, faktiskt. Rastlös gräsänkling.
Dock är det så att teckningarna är stora åbäken och jag har just nu ingen möjlighet att fota av dem - men snart dyker de upp på en Hullingen nära dig!
Tills dess kan ni ju läsa i decemberutgåvan av Lösnummer! På sidorna 16-17 finns en intervju med undertecknad. Lösnummer besökte mig på Café Deed och pratade, eller ja, jag pratade mest, om mig-mig-mig, jag-jag-jag...
Väldigt fina foton och formuleringar!
Det enda jag kan fingervisa är detaljer som insatta redan vet. T.ex. har de dragit slutsatsen om min fästmös hårfärg efter att ha tittat på en svartvit teckning och det kan diskuteras huruvida hemort är detsamma som födelseort.
Men jag är inte den som gräver ner mig i banaliteter, det är en kalasfin intervju!

Vi ses imorgon, på Café Deed, när jag ska plocka ner Monocromicon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar