Jag har mina sidor

onsdag 9 januari 2013

Se upp för klon

Tjenare, alla monsterdiggare!

Nä, pennor och sånt samlar inte damm.
Har gjort klart ett beställningsjobb.
Och har dessutom fler på gång.
Och har ju faktiskt med estetiken som tema även på skoluppgiftsfronten.
Och har gjort det här äcklet för skojs skull!
Ber dock tusenfaldigt om ursäkt för de kassa fotografierna. Det är svårt som fan att fota mitt fina bruna papper med allt sitt gräng, med eller utan blixt. Därför satsar jag på kvantitet istället för kvalitet vad gäller fotona. Hoppas att er förmåga till slutning ger er en rättvis bild av teckningen i sin helhet baserad på dem. Fotona alltså.
Tur att jag ska börja läsa svenska snart. Så att jag lär mig att man inte ska börja meningar med och. Och sånt.

Zonens krälande klo.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar