Jag har mina sidor

tisdag 23 augusti 2011

Nicecream

Tjenare, alla monsterdiggare!

Det blir inga mer rapporter från kioskfronten för den här sommaren.
Glassluckorna börjar bommas igen
och folk börjar få aptit för varmare förfriskningar.
Såhär tecknar jag tack och hej
till italiensk glass.


Lystring, lystring,
vill jag dessutom hojta till er monsterdiggare i Närke,
dessa mina fädernestrakter.
Det vankas utställning.
Utställningen kommer att rivas av med ett vernissage.
Lokalerna i fråga är Skoindustriella museet i Kumla.
Det hela kommer antagligen att gå av stapeln nästa helg,
självklart håller jag er uppdaterade.

Redan nu i helgen,
på lördagen den 27,
bör ni masa ner er till Kumla Torg.
Där vankas det bokloppis mellan 10-15,
och undertecknad kommer att ha ett bord.
Där kommer jag att sälja
romaner,
pocketböcker,
serietidningar,
seriealbum
manga,
faktaböcker,
ja, allt ni kan tänka er i tryckt och läsvänligt format. Till förpillat bra priser.
Vi syns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar