Jag har mina sidor

söndag 29 januari 2012

Jättelagg

Tjenare, alla monsterdiggare!


Nu äre slut på poolklottrandets slentrian.
Nu ska vardagen på Väster gå upp i varv.
Väskor har plockats ur.
Skit har skyfflats undan.
Jul har plundrats.
Dessutom
har jag storyboardat skiten ur
Ful död,
för er som undrar vad undertecknads vardagsvirrande har att göra på den häringa bloggen.
Jag klottrar dessutom på ett uppdrag till Kumla Bibliotek,
samt går jag i planer inför SPX2012.
Vilka trycksaker som man ska erbjuda på menyn,
möjligheter till att trycka dessa inom bekvämt avstånd, etc.
Dock
har det trillat ner en polett kring själva bordsfrågan.
Det ter sig inte bli något
spektakulärt soloäventyr.
Inte heller någon
dynamisk duo.
Dock någon form av
trenne typer med tåga i.
Inte dumt alls.

Lördagen bjöd dock inte på något krokibesök.
Bjöd och bjöd,
jag masade inte dit ändalykten,
utan hade annat för mig.
Blir det nu på lördag då?
Tja, det tror jag baske mig.
Dock vankas det då också rollspel,
som kanske behöver hela dagen på sig.
Vanan trogen ska det förhalas in i oändligheten, eller hur?

Jag blir glad i hågen när jag ser att besökarsifforna har börjat trilla upp igen!
I mitten av veckan kommer jag att besöka päronen för att nyttja deras skanner,
efter det får ni se lite thailändskt tropikklotter.
Vi ses!
Nu ska jag snart kika på det tredje avsnittet av Äkta människor.
Långt över förväntningar.
Bra grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar