Jag har mina sidor

tisdag 3 januari 2012

Kursiv text

Tjenare, alla monsterdiggare!

Tvåtusentolv.
Stampa på mitt golv.

Vojne.
Nu måste jag börja signera mitt klotter med 2012.
Än har jag inte gjort det.
Trodde att det skulle bli idag,
men idag rids jag av en mara
som bär namnet feber.
Zonpest.
Pissdunk.
Förbannelse.
Men vet ni vad?
Jag vet när det börjar klottras en massa.
I februari.

DET VÅRAS FÖR SKRÄCK- OCH MONSTERTECKNING! NYBÖRJARE OCH FORTSÄTTARE ÄR VÄLKOMNA ATT LYSSNA TILL SKRIET FRÅN DEN IGENBOMMADE KÄLLARDÖRREN!

I VÅR VANKAS DET ÄVEN MANGANISCHAT KLOTTER FÖR YNGRE KIDS! TIPSA SMÅSYSKONEN, KUSINERNA OCH ALLA ANDRA MUNTRA SLADDISAR!

Färdigskriket för idag.
Nu ska feberfasan ridas ut.

1 kommentar:

  1. Är "Monster" något att ha? Verkar så himla spekulativ och morbid (om den nu är en dokumentär bok, har inget emot sådant om den är fiktiv).

    Krya på dig och hoppas det går bra med skräckmangamonster-kurserna! :)

    SvaraRadera