Jag har mina sidor

måndag 21 februari 2011

Läderlappland

Tjenare, alla monsterdiggare!

En mindre reform har ägt rum här på bloggen Hullingen.
Ni kan nu bläddra bland ett par sidor här på bloggen;
hittills finns det sidorna Kontakt och Shop.

Kontakt är en lathund för de sätt som ni kan nå mig på.

Shop är de hantverk som jag för tillfället säljer, t.ex. t-shirts, fanzines
och annat oumbärligt som snart finns i lager!

Det var dagens information!
Igår såg jag och min vän Anders på Batman & Robin, med George Clooney i kåpan.
Jag har inte sett filmen sen jag var såpass liten att jag tyckte den var ashäftig,
så det blev många goda skratt!

Här följer därför mina teckningar av mantlade hämnare på löpande band,
den första är rykande färsk från idag!
A3-papper, tuschpennor och flytande tusch


Blått bläck och stålstift

Tusch och vattenfärg på A3

Flytande tusch och pensel

Flytande tusch och färgpennor på A3

Blyerts, klotter under en föreläsning

Flytande tusch på A3

4 kommentarer:

  1. Oh smart det där med shopen, det måste jag givetvis genast härma ;P Snygga batmän! Gillar speciellt den 3e och den näst sista!

    SvaraRadera
  2. Vi härmar varandra till perfektion, du och jag! Utan dig hade jag aldrig fått tummen ur och städat runt mitt ljusbord! ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, det där med shopen får man nog apa efter kamrat Hullingen ;)

    Du gör bra Batman, jag vill läsa en Malisk batmaserie ^^

    SvaraRadera
  4. Da, comrad Lakerkrannz-moskevitsi

    Det vore fan skitkul! :D
    Vore kul att skildra hur Läderlappen får en son, lägger ner Läderlappandet för att han inte vill att han själv ska gå samma öde till mötes som sina föräldrar, låser in sig själv och sin son i en överbeskyddande, trygg tillvaro som han tror ska vara för evigt - MEN så snor hans pubertala skitunge Läderlappsgrejerna och drar ut i den farliga staden!

    SvaraRadera