Jag har mina sidor

tisdag 22 februari 2011

Maskerad man på maskerad

Tjenare, alla monsterdiggare!

Inspirerad av min klasskamrat Gustavs maskmakande, i kombination med gårdagens inlägg med Läderlappsteckningar, knåpade jag ihop en prototyp till en Batmanmask idag.
Hade jag haft en anständig kamera, om ens en anständig mobilkamera, hade ni fått se bilder på detta upptåg, men så är tyvärr inte fallet.
Hursomhelst, förutsättningarna för maskmakande i skolans ateljé är goda, med tanke på den fria tillgången till A3-skanner och laminatmaskin!
Kanske dyker det upp lite masker på shop-sidan här i bloggen som man sen kan sälja på SPX i maj?

Jag kan åtminstone bjuda på en färglagd och retuscherad version av Batmannunan som jag ska försöka smida anletesaccessoarer av!

Dä bräjv ände bolld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar