Jag har mina sidor

måndag 25 juli 2011

Re-boot

Tjenare, alla monsterdiggare!

Jo, häromdan var det ju tal om att jag skulle ge det häringa monstret ett nytt försök,
en kreation av undertecknad från ca 1996.


Jag skissade av vidundret och lekte lite med konceptet,
smällde upp en blyertsskiss på ett A3
och blev rätt nöjd.
Jag ska inte hymla med att tuschningen dock inte gick någe vidare.
Hursomhelst,
här är nyinspelningen.



För övrigt är jag just hemkommen efter att ha våldgästat min fräkniga fästmö på hennes jobb,
då hon fyller hela 20 år idag!
Grattliga hjärtulationer, Emily Linda Tydén!

1 kommentar:

  1. Maffigt! :D Jag älskar honom nu också! Så här på håll tycker jag att tuschningen dock ser bra ut, ser inget fel i den :)

    Den är ju mycket läskigare nu, men ändå så ser den lite snäll ut! Tycker jag är så fint :)

    SvaraRadera