Jag har mina sidor

söndag 13 november 2011

Bloggens blanka beläte

Tjenare, alla monsterdiggare!

Hullingen har skaffat sig en ny skalp.
Dessutom, förutom den nya headern, finns lite annat pynt.
Till höger kan ni se vilken litteratur som jag käkar för tillfället på Just nu läser Hullingen.
Jag har alltid en bok att läsa, så med jämna mellanrum kommer den att uppdateras.
Vidare till höger har jag flyttat upp min lista på bloggar som jag själv snokar runt på,
så att ni lätt kan ta er dit själva.

Bland möss & män har äntligen landat på ett exakt sidantal,
då jag idag storyboardade ihop slutet.
Det blir 26 sidor.
Kanske en framsida också. Sånt kan man ju ha.
Jag har tuschat ca 20 sidor,
sen ska det också textas på det hela.
Så det ter sig som att hela skrotet kommer att landa.
Det var jag banne mig inte säker på,
jag trodde verkligen att fanskapet skulle braka iväg bortåt över 30 sidor.
Och bli,
precis som salige  Lust,
något som jag tappade lusten till.

Glöm inte fanzinemarknaden på Serieteket i Stockholms kulturhus nu på tisdag.
Glöm inte 7 oktober.
Glöm inte att allt beror på den där boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar