Jag har mina sidor

lördag 19 november 2011

Klippt & klistrad

Tjenare, alla monsterdiggare!

The Ramones i högtalarna.
Massa ex av gratistidningarna Örebroarn & Handelsstaden Örebro.
Ett nyköpt limstift.
Något sorts sug efter pyssel, som jag börjat utveckla efter att ha suttit med kidsen på jobbat och limmat rasselögon på allt mellan himmel och jord.
Dessutom en tanke kring att
Bland möss & män
borde ha ett omslag.
Hey, ho, let's go.

Laverad tusch, samt tusch som jag skvättit på med tandborste (Elena-style!)

Brödtext utklippt till diverse figurer

Titel

Detaljer med tuschpenna, samt en svängom med kalligrafipenna
Två sidor kvar att tuscha på serien.
Nästa vecka, när jag skannar in allt skrot,
får ni såklart en bättre bild även av omslaget.

2 kommentarer:

  1. Mycket stilfullt! Det ser faktiskt väldigt mycket ut som mitt porträtt jag gör till 03, eller ja, väldigt mycket kanske inte men, nåja typ som det :) Jag klipper och klistrar en massa myself nämligen :D Det är ju så roligt! Och textkonst är så brutalt jävla snyggt. Här har du lyckats som fasiken!

    Ursäkta om det här var rörigt eller så, jag är sjuk. Sjukare än vanligt, alltså :P

    SvaraRadera