Jag har mina sidor

söndag 6 maj 2012

Sonnenschein

Tjenare, alla monsterdiggare!

Ah, det är ett sånt där inlägg, ni vet.
Inget flashigt alster att smälla upp och ooh-aah åt.
Mest en lägesrapport.
Att flitens lavalampa brinner.
Jag storyboardar för fullt, t.ex.
Tro det eller ej, kors i taket - men jag har faktiskt gått tillbaka till en övergiven storyboard och gjort klart den. Känner mig dessutom mer laddad att snart fullkomliggöra den berättelsen. Förutom att jag har en ny pryl som jag skriver och sketchar på.
Ja, det är nog fortfarande SPX att beskylla. Man har kraft än att hämta därifrån.

Här har ni ett kosmiskt krälande klipp att kikelika på såhär innan arbetsveckan drar igång.

http://tentaclii.wordpress.com/2012/05/06/the-shadow-out-of-time-new-movie-adaptation/

På lördag är det näst sista krokitillfället.
Det ska jag nog försöka åla mig iväg till.
I början av juni ska jag till en skola i Storå och klottra med lite kids.
Sen kommer sommar och sånt. Då kanske det blir lite airbrush och sånt man kan pula utomhus med.
Men mest av allt ska det nog tas tag i lite seriesidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar