Jag har mina sidor

tisdag 22 mars 2011

Femstjärnigt klotter på världens bästa hotell

Tjenare, alla monsterdiggare!

Ni vet när man anländer till Clarion Hotell på Munktelltorget i Eskilstuna,
där de spelar in det hära televisonsprogrammet Världens bästa hotell,
och man väntar på sin tur ute i det femstjärniga hotellets femstjärniga foajé,
där man okynnesmumsar på femstjärnigt kaffe, femstjärniga vindruvor och femstjärnigt kaffe,
i väntan på de arbetsintervjuer som man efter ett rullande schema går igenom på SJ's rekryteringsdag?

Hur hanterar man då fjärilarna i magen?

Man klottrar lite på det femstjärniga blädderblocket som man har fått till hands.


3 kommentarer:

  1. Skallen dyker upp igen! Jag diggar ju honom :) Men hur gick intervjun då?

    SvaraRadera
  2. Det kändes som att det gick bra, baske mig! Jag hoppas verkligen att de diggar mig! :)

    SvaraRadera
  3. Yes! Det diggar vi! :D Håller tummarna även i fortsättningen :)

    SvaraRadera