Jag har mina sidor

söndag 3 april 2011

Ramaskri

Tjenare, alla monsterdiggare!

Hur skulle det smaka
om Ni på Small Press Expo 2011
fick chansen att förse er med lite souvenirer att dekorera tapeten med?
Något i stil med det här?

10x15 cm
Detta är mest ett test,
om det ter sig som en hyfsad idé
tänkte jag brassa på med fler teckningar utskrivna i färg på finare fotopapper.

Vad säger ni, medbloggare?
Om det här verkar vara er kopp med te, så att säga,  
vilka teckningar skulle ni då vilja ramma in i en ram?
Peka på era favoriter, antingen här på bloggen eller på deviantart.

Förresten, här kommer en närbild på en sida med rykande färskt tusch.
Jag ville slänga en spotlight på huvudpersonen i min serie,
som för övrigt är roligast att rita och slänga skugga på;
kommissarie Ammelie leGrasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar