Jag har mina sidor

måndag 6 juni 2011

Augen auf

 Tjenare, alla monsterdiggare!

Eckstein
Eckstein
Alles müss versteck sein
Augen auf, ich kommen

Det leks kurragömma i mitt rymddrama.


På torsdag flyttar jag min sista ryggsäck ner till Örebrotrakterna.
Jahaja, tänker ni monsterdiggare och Hullingenhuliganer,
vad bryr vi väl oss om det?
Har vi inte redan konstaterat att detta icke är någon jag-duschade-imorse-blogg?
Jo, förvisso,
men det kommer att påverka monsterdiggandet.
I Örebro har jag nämligen ingen A3scanner.
Än.
Men jag tror att jag kommer att införskaffa en.
För varenda en av dessa seriestrippar,
och 90% av de teckningar som jag hivar upp här
är av A3storlek.

Men tills jag har införskaffat en baddarscanner,
blir det en svacka på formatfronten.
Dock ska jag försöka att möta efterfrågan på monsterdiggande med idogt klottrande på mindre material.

Så fortsätt hålla ögonen öppna,
så ska jag inte göra er besvikna.
Tack för er support, monsterdiggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar