Jag har mina sidor

torsdag 2 juni 2011

Let me see you stripped down to the bone

Tjenare, alla monsterdiggare!

Elena tipsade mig om ett skojsilojsigt inlägg med lite primatpublicitet - klicka här för att läsa om Primate Orange, antologin där jag bidrog med serien Anstalt, på Shazam.se.

Jag råkade skjutsa med lite för mycket ritverktyg med flyttlasset mot Kumla, har jag märkt.
Därför får ni här en stripp ur För mycket rum som är ofärdig!
Om ni minns den första strippen, så ska rymdgojset utanför fönstret där i sista rutan ritas med pastellkrita, men nu råkar det lilla estetiska etuiet befinna sig 30 mil söderut.
Ni får använda fantasin tills vidare.



Då det är undermåligt att visa upp ofärdiga strippar,
tar vi oss en titt även på den följande strippen.
Jag diggar någe förpillat att tuscha med pensel.
Det är nästan så att det börjar bli skojsilojsigare att tuscha än att skissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar