Jag har mina sidor

lördag 24 december 2011

Kort jul med julkort i en enda lång kortege

Tjenare, alla monsterdiggare!

Låt mig sammanfatta allt
jag ska fatta mig kort
jag är kraften du har väntat på
så släpp allt du har kvar och tralla med
- LOK, Ensam gud

I måndags var det pysseldag på mellanstadiet.
De satte mig på julkortsstationen.






Text som försvunnit i fotoblixt; "Massor med klappar till alla små läderlappar!"




Julklappar.
Har jag ritat några?
Jovars.

God jul, mamma!

God jul, morfar!
Ja, ja, tjura inte.
God jul till er också!

Hullingendatum framöver:

29/12 - 2011.  - Fritidsgården Kvisten på Vialundsskolan i Kumla. Från 14.30 och framåt finns jag på plats för att inspirera och instruera.

V.8, 25/2 - 2012. - Drop-in-teckningskurs på Kumla bibliotek under sportlovet.

26-28/4 - 2012. - SPX 2012! Dock har Small Press Expo nu bytt namn till Stockholms Internationella Seriefestival. Men lik förbannat kommer undertecknad att närvara.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar