Jag har mina sidor

söndag 18 mars 2012

Inför SPX2012

Tjenare, alla monsterdiggare!

Det designas framsidor.



Det här botaniska belätet kommer att vara framsida till ett fanzine som jag ska trycka upp till  Stockholms Internationella Seriefestival 2012, med sin tillhörande seriemarknad SPX.
Fanzinet kommer att heta Höst och innehålla mina två serier Ryggrad och Bland möss & män.
Jag kommer även att sätta ihop en art book, som kommer att gå under namnet Hjärnmalm. Där ska allt mellan himmel och jord ur mitt arkiv buntas ihop till en salig bibba.
Förutom detta kommer jag även att fortsätta trycka upp plagg med mina teckningar på.
Jag har dammat av Shop-sidan här på bloggen och uppdaterat den angående fanzinet och kläderna. I takt med att saker spikas och bestäms borde den bli allt mindre abstrakt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar