Jag har mina sidor

fredag 30 mars 2012

Män över bord, monstermål & underland

Tjenare, alla monsterdiggare!

Jag lever och andas.
Håret växer och cellnäringen förbränns.
Trots att jag gjorde det där som många har sagt att man kan dö en smula av.
Bilade fram och tillbaka från Stockholm, framförallt genom Stockholm stad.
Men konungasätets stadstrafik käkade inte upp mig.
Däremot blev jag helt uppslukad av tillställningen som jag brände bensin för.
Markus Krunegård på Södra Teatern.
Den mest hjärtekrossande blodsugaren jag vet
i denna tid av urbana popvampyrer.
Men det blir mera färder till huvudstaden, som ni vet.
Nu har vi avverkat både Rammstein och Krunegård.
Framöver blir det dels ledarutbildning, följt av
detta;

Denna prisvärda poster är en kollaboration mellan mig och Calle, dock ska jag inte sticka under något bord att han har dragit det största lasset!

Du missar väl inte undertecknad, Calle, Rickard, och Martin på SPX? Alltså seriemarknaden på Stockholms internationella seriefestival?
För att hålla järnkoll på vad som står på menyn vid vårt bord, kryssa i din närvaro här på facebookeventet!

Mina mellanstadiemonsterdiggare har kommande måndag målat sig i mål, måste jag melankoliskt meddela. Men givetvis och med mäkta stolthet - det har varit en förbaskat härlig vårtermin för Skräck- och monsterteckning. Sista sessionen är som vanligt ihoppusslad efter deras önskemål och temat kommer att vara metamorfos. Fasansfulla förvandlingar att förvänta sig, alltså!

Som en sista notis här i inläggets slut kan jag visa en teckning som jag blev klar med nu imorse, som jag har hållit på med hela veckan. Det är en beställning som ska tryckas på en t-shirt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar