Jag har mina sidor

fredag 9 mars 2012

Que voy a hacer?

Tjenare, alla monsterdiggare!

Que voy a hacer?
Je ne sais pas
Que voy a hacer?
Je ne sais plus
Que voy a hacer?
Je suis perdu
Que horas son, mi corazon?

En vecka på mitt första längre högstadievikariat har passerat.
Skräck-och monsterteckningskursen har haft två träffar, vi är nu uppe i 1 st undertecknad kursledare och 8 st gossar.
Den där eviga serien Ful död som jag har tjoat om? Jo, den har bara några par sidor kvar att storyboarda. Klar till SPX2012? Tror tyvärr vi kan fetglömma det. Men jag har fortfarande känslor för den. Tro inget annat.
Di där klädesplaggen som ska tryckelitryckas upp snart? Tja, jag har inte hört något på specialbeställningsfronten, så jag antar att det är lika bra att jag bara köper ett gäng plagg och gör ett par provexemplar.
Det finns ett svar som jag går runt och väntar på. Det kommer snart. Ni märker det tids nog.

Är förresten glad i hågen att det verkar vara ett 50-tal personer som ändå kikar in här på Hullingens hörna. Trots att inläggen just nu saknar väldigt mycket göttig grafik. Det gläder mig.

2 kommentarer:

  1. Jadå Erik, jag läser alltid din blogg i naivt hopp att du skulle komma tillbaka till Gävle ;)

    Jag är seriöst skitglad för din skull att allt flyter på så fint! Du är grym och förtjänar det.

    Angående tryckelitrycket hoppas jag du såg att jag ville ha ett linne iaf :) kan kolla runt på dina bilder om det är så att du helst vill att man väljer trycka själv :)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om inte det allra fräsigaste faktiskt vore att få den här på bålet: http://hullingen.deviantart.com/gallery/?offset=48#/d41lfzm

    den eller dyngbaggen. http://hullingen.deviantart.com/gallery/?offset=24#/d4k8zrp

    de är två av mina favvosar ^^

    SvaraRadera