Jag har mina sidor

tisdag 3 april 2012

Lovecraftisk lykantropi

Tjenare, alla monsterdiggare!

Lite synd och skam och zonpest, faktiskt.
Att det just igår, när det var avslutning på Skräck- och monsterteckning, inte var fullsatt.
Men grabbarna som var där blev desto gladare i hågen, de fick ju påbackning på vickningen som bjöds!
Sen är det så smidigt när majoriteten går i samma klass, och i princip alla på samma skola, så diplomen kunde ändå förmedlas vidare till alla monsterdiggare. Slutet goth, allting goth!
Min fylla-i-ett-av-de-stegen-som-saknas-i-varulvsförvandlings-uppgift gick hem, det blev bl.a. fan-art av Wolverine på det första steget, dvs. en kvarting varulv.
Jag var på plats tidigt för att kopiera upp stenciler och duka, så innan grabbarna anlände fotade jag upplägget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar