Jag har mina sidor

torsdag 26 april 2012

Torsdag, årsdag, grådask, jovars.

Tjenare, alla monsterdiggare!

Här kommer en titt på de sista trycksakerna inför SPX.
Ett linne
och
trosor.

Samtliga är ritade på fri hand med textilpennor direkt på tyget.






Idag ter det sig som torsdag.
Det ska packas och pulas en sjuhälsingslands massa inför helgens seriefestival.
Men framförallt är det en årsdag.
För fyra år sen var det bra mycket finare väder ute.
Det var dessutom en lördag.
Jag och en polare tog taxibuss till Pålsbomarken.
Där mötte vi upp med hans dåvarande flickvän och hennes polare.
Hennes polare var en fräknig fröken som jag den gångna veckan blivit förbaskat förtjust i.
Vi hade väl setts på HM, en utställning jag haft, ungdomsgruppen i kyrkan och en grillfest hemma hos mig. Nu var det första gången vi var hemma i hennes trakter, så att säga.
Det var då vi bestämde oss.
Och det var baske mig ett i raden av många bra beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar