Jag har mina sidor

tisdag 24 maj 2011

Ingenting är vettigt 03:30

Tjenare, alla monsterdiggare!

Ingenting är vettigt
noll-tre-tretti
de haru rätt i
men de struntar jag i

Jag kan intyga att saker och ting inte är mycket vettigare en halvtimme senare, gott folk.
När du har försökt somna om.
När du tänker att den där spontana språngrundan i full fart upp och ner för Willysbacken kl elva igår kväll borde ha fått dig att sova som en stock på Rohyphenol.
När du tänker att det finns en liten, liten, liten till grej som du kan skriva upp på den där listan som du har gjort.
När du tänker att du bara skriva upp den innan du glömmer den, sen somna om så att du är pigg och stark med en vettig dygnsrytm.
När du sen tänker att du kanske skulle kolla upp öppettider för saker och ting, så att du kan planera dem bra också.
När du tänker att är-du-inte-förbannat-hungrig?
När du tänker att fan ta dig, Markus Krunegård,
du har rätt igen.

Visst ja, det här är ju ingen jag-duschade-imorse-blogg.
Ni följer ju den här för att ni tycker att jag ritar helt okej, eller hur?
Såhär går det för tjejen i rymden, gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar