Jag har mina sidor

onsdag 4 maj 2011

Press-stations-ångest

Tjenare, alla monsterdiggare!


Mitt fanzine Anstalt
som innehåller serien Anstalt för övernaturliga varelser
med manus av Marcelo Obon och bild av undertecknad
samt en tjuvkik på min egen serie Lust 

plus

min art book For the love of Lovecraft
som är en samling av mina bästa lovecraftiska monster

är nu

tryckta,
ihopbuntade
och redo att röja!


Anstalt kostar 20 kr st.
For the love of Lovecraft går för 60 kr st.

Köp dem av mig personligen så fort ni ser min halvmetershöga kontur
eller besök serie- och bildberättarprogrammets bord på Small Press Expo
på Kulturhuset i Stockholm denna helg!
Seriemarknaden öppnar nu på lördag den 7 maj kl 10.00
och ingen mindre än undertecknad kommer att sitta bakom kassan det första passet.
Så morgonpigga får sina malmska alster signerade!

Tack till Johan och Fredrik för medverkan i release-gifen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar