Jag har mina sidor

fredag 20 maj 2011

Låt mig komma in, jag vill bli din

Tjenare alla monsterdiggare!

En solig & ljus dag, sannerligen!
Och trots att man sitter i solskenet och penslar,
vill jag ha mina skuggor som jag vill ha mitt kaffe,
som USA vill ha sin president,
som Darth Vader vill ha sin rustning,
som man vill ha kläder om man vill se smal ut,
som Ozzy vill ha sin sabbat,
som Lovecraft vill ha sin get med tusen ungar, 
som Markus känner sig, men det är ingen färg.

Lägg till bildtext

2 kommentarer:

  1. Åh, det var på tok för länge sedan jag tittade in här! Och med risk för att det ska låta som klubben för inbördes beundran så måste jag ändå säga: ÅH, vilken fantastiskt snygg header! SNYGG!

    Sv: Blev jätteglad för kommentaren. Ja, jag gillar också henne skarpt. Ska bara försöka göra klart nu såhär efter resan :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Elin, va gött att du kikar in! ^^
    Headern gjorde jag till en omslagstävling til len antologi som nyligen kommit ut, där jag har en serie med.
    Gillar du den här rymdserien får du ta dig en titt imorrn, då kommer två strippar till! ;)

    SvaraRadera