Jag har mina sidor

fredag 3 februari 2012

Amfibieartade akvatiska arter

Tjenare, alla monsterdiggare!

Vem hade kunnat tro
för otaliga eoner sedan
att man snart skulle iväg
för att vikariera
för sin forne mentor?
Bisarrt.
Det blev iallafall flitigt klottrande igår.
Väl tillbaka på fritids så satte personalen mig i arbete genom att utropa någon form av teckningsverkstad inom min proximitet,
så kids svärmade runt och jag svärmade bland dem för att ge tips och råd kring dödskallar, vargar, rosor och allsköns motiv.
En liten-liten-liten försmak
av kurserna som snart drar igång.
Bara de här två dagarna har många kids hojtat vi ses den 27, Erik, jag har anmält mig till kursen!
Fasiken vad härligt.
Vi avrundar med lite tropiskt klotter, efter vanlig ordning.
Ha en fröjdefull fredag!

De här raderna med rim är jag nöjd med, baserat på Lovecraft's beskrivning ur "Skuggan över Innsmouth" om "froglike fish or fishlike frog..."

Dagen efter thaiboxningen

Det ska noteras att jag om ni minns faktiskt har omålade baser till matrujka-dockor i ett skåp här hemma, så det där längst upp till vänster är inte omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar